Zakres działalności
Co możemy dla Ciebie zrobić?
- Udział w projektach związanych z wdrożeniami oraz serwisowaniem specjalistycznego sprzętu RTG
- Instalacja i serwis Tomografów i detektorów metali.
- Sprzedaż i modernizacja komputerów.
- Serwis i przeglądy techniczne sprzętu komputerowego.
- Konsultacje w dziedzinie wyboru sprzętu, oprogramowania.
- Instalacja, administracja i konfiguracja serwerów.
- Instalacja, konfiguracja systemów operacyjnych.
- Instalacja, konfiguracja kart rozszerzeń oraz urządzeń peryferyjnych.
- Instalacja i obsługa sprzętu sieciowego.
- Projektowanie i budowa lokalnych sieci komputerowych.
- Projektowanie witryn, stron oraz sklepów internetowych.
Program stałej obsługi serwisowej
Podpisanie umowy serwisowej oznacza dla Państwa koniec zmartwień z utrzymaniem własnego systemu komputerowego, co pozwala na skoncentrowaniu się na właściwej działalności Państwa firmy. Umowę zawiera się na okres jednego roku, z możliwością rozwiązania przez każdą ze stron z miesięcznym wypowiedzeniem.
Stała umowa co to oznacza
- gwarantowaną szybkość reakcji serwisu w przypadku awarii,
- okresowy przegląd, kontrolę i gruntowną konserwację sprzętu, oprogramowania i sieci komputerowych.
- aktualizację oprogramowania wg zaleceń producenta.
- okresową archiwizację danych (backup).
- nieprzerwaną profilaktykę antywirusową (uaktualnienia, raporty).
- bieżące raporty stanu technicznego sprzętu i informacje dot. Koniecznych modyfikacji.
- Pomoc i konsultacje w projektowaniu planów rozwoju systemu informatycznego Państwa firmy.
- bezpłatny dojazd do Klienta.
Korzyści dla klienta
- Outsourcing pozwala skupić się na kluczowych dla firmy zadaniach, co wpływa na optymalizacje kosztów obsługi wybranego procesu w dziale IT.
- Firmy oszczędzają, nie muszą inwestować w szkolenia dla własnych pracowników, w technologie i dodatkowe metry powierzchni biurowej.
- Redukcja kosztów dzięki oddaniu niektórych działów może dochodzić do ponad 60%
- Przedsiębiorstwa decydują się na outsourcing również dlatego, że same nie mają możliwości prowadzenia takiej działalności.
- Uniezależnienie od wypadków losowych, zwolnień czy urlopów pracowników działu IT.
- Minimalizacja ryzyka zatrudnienia nieodpowiednich osób.