Usługi

Dbamy by Państwa oczekiwania zostały spełnione w 100 procentach.

Zakres działalności

Co możemy dla Ciebie zrobić?

  • Udział w projektach związanych z wdrożeniami oraz serwisowaniem specjalistycznego sprzętu RTG
  • Instalacja i serwis Tomografów i detektorów metali.
  • Sprzedaż i modernizacja komputerów.
  • Serwis i przeglądy techniczne sprzętu komputerowego.
  • Konsultacje w dziedzinie wyboru sprzętu, oprogramowania.
  • Instalacja, administracja i konfiguracja serwerów.
  • Instalacja, konfiguracja systemów operacyjnych.
  • Instalacja, konfiguracja kart rozszerzeń oraz urządzeń peryferyjnych.
  • Instalacja i obsługa sprzętu sieciowego.
  • Projektowanie i budowa lokalnych sieci komputerowych.
  • Projektowanie witryn, stron oraz sklepów internetowych.

Program stałej obsługi serwisowej

Podpisanie umowy serwisowej oznacza dla Państwa koniec zmartwień z utrzymaniem własnego systemu komputerowego, co pozwala na skoncentrowaniu się na właściwej działalności Państwa firmy. Umowę zawiera się na okres jednego roku, z możliwością rozwiązania przez każdą ze stron z miesięcznym wypowiedzeniem.

Stała umowa co to oznacza

  • gwarantowaną szybkość reakcji serwisu w przypadku awarii,
  • okresowy przegląd, kontrolę i gruntowną konserwację sprzętu, oprogramowania i sieci komputerowych.
  • aktualizację oprogramowania wg zaleceń producenta.
  • okresową archiwizację danych (backup).
  • nieprzerwaną profilaktykę antywirusową (uaktualnienia, raporty).
  • bieżące raporty stanu technicznego sprzętu i informacje dot. Koniecznych modyfikacji.
  • Pomoc i konsultacje w projektowaniu planów rozwoju systemu informatycznego Państwa firmy.
  • bezpłatny dojazd do Klienta.

Korzyści dla klienta

  • Outsourcing pozwala skupić się na kluczowych dla firmy zadaniach, co wpływa na optymalizacje kosztów obsługi wybranego procesu w dziale IT.
  • Firmy oszczędzają, nie muszą inwestować w szkolenia dla własnych pracowników, w technologie i dodatkowe metry powierzchni biurowej.
  • Redukcja kosztów dzięki oddaniu niektórych działów może dochodzić do ponad 60%
  • Przedsiębiorstwa decydują się na outsourcing również dlatego, że same nie mają możliwości prowadzenia takiej działalności.
  • Uniezależnienie od wypadków losowych, zwolnień czy urlopów pracowników działu IT.
  • Minimalizacja ryzyka zatrudnienia nieodpowiednich osób.